سرو و نگهداری

نحوه آزمایش کیفیت خاویار در آزمایشگاه تخصصی خاویار کالچر

نحوه آزمایش کیفیت خاویار

ما در این ویدیو به شما نشان می دهیم که در مجموعه کالچر، خاویار چگونه طبقه بندی می شود و متخصصین ما به چه صورت عیار و کیفیت خاویار را می سنجند. یکی از کارشناسان خبره ما در این ویدیو به شما اطلاعات کافی را در این رابطه خواهد داد.

برای آزمایش کیفیت خاویار، ابتدا تخم ماهی به مدت 5 الی 10 دقیقه در آب جوشانده می شود تا علاوه بر اینکه محتویات داخل تخم به صورت جامد در می آید، موقعیت هستک تخم نیز مشخص گردد. موقعیت هستک و اینکه چقدر به سمت مرحله تبدیل به ماهی فاصله دارد، معیار مهمی در تعیین زمان استحصال خاویار است. اگر این موقعیت به درستی تشخصی داده نشود و زمان استحصال دقیق به دست نیامده باشد، خاویار نهایی، از کیفیت خوبی برخوردار نخواهد بود و در نتیجه از کیفیت آن کاسته می شود.

مجموعه کالچر به صورت دوره ای، این آزمایش ها را جهت استحصال با کیفیت ترین خاویار ممکن، انجام می دهد و به همین علت است که ما در مجموعه کالچر، همواره بر این عقیده استوار هستیم که باید خاویار ارائه شده به مصرف کننده، در بهترین کیفیت ممکن قرار داشته باشد تا مصرف کننده بتواند طعم واقعی خاویار را احساس کند.

پس از اینکه میزان کیفیت خاویار در آزمایشان سنجیده شد، اگر محصول در موقعیت مناسبی قرار داشته باشد، فرایند استحصال خاویار از ماهی، آغاز خواهد شد و پس از آزمایشات نهایی، تخم ها در بسته بندی های مناسب به مصرف کنندگان عزیز ارائه خواهد گردید.

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *