به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی و تامین زنجیره سرد برای خاویار تمامی خاویار های ارسالی ما چه در داخل شهر تهران و چه شهرستان‌ها به همراه یخ خشک و کیف‌های ایزو ترمیک که نسبت به عایق بندی دما ایزوله بوده استفاده و برای مشتریان ارسال می‌شود.

خرید خاویار در تهران

مشتریان گرامی در شهر تهران می‌توانند با مراجعه به وب سایت ما به نشانی www.caviarcultureco.com یا تماس با شماره های دفتر نسبت به ثبت سفارش و دریافت مشاوره خرید خاویار اقدام کنند. لازم به ذکر است که برای عزیزان در شهر تهران خدمات ارسال و ثبت سفارش در طی همان روز می‌باشد با توجه به این نکته سفارش‌های آنان در شهر تهران در روزهای کاری بدون محدودیت زمانی برای ثبت و ارسال وجود دارد. و در روزهای تعطیل و غیر کاری باید با هماهنگی قبلی با بخش پشتیبانی ما جهت ارسال سفارش هماهنگ شود.

نحوه ارسال خاویار در تهران

مشتریان عزیز در شهر تهران پس از گرفتن مشاوره خرید و ثبت سفارش، بخش ارسال مجموعه پس از هماهنگی های لازم با مشتریان عزیز جهت ارسال خاویار آن ها اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

این اقدامات شامل انتخاب بسته بندی مناسب مشتری برای دریافت خاویار است. گاهی اوقات مشتریان خاویار را برای هدیه و یا ارسال به مقاصد خارج از ایران می‌خواهند که خوب طبعا نوع بسته بندی و یخ آن با توجه به بعد مسافت و زمان متفاوت خواهد بود که پیش از ارسال  با مشاوره با کارشناسان ما، یا با توجه به آگاهی مشتریان ما در بخش یادداشت در هنگام سفارش می‌توانند با قرار دادن درخواست خود مبنی بر طولانی بودن مدت زمان نگهداری خاویار ما را مطلع سازند تا بسته بندی به همرا پک یخ مناسب ارسال شود.

نکته حائز اهمیت آن است که بسته بندی براساس سفارش و تعداد و حجم خرید مشتری متفاوت بوده و هم‌چنین مدت زمان مشتری جهت نگهداری نیز یکی از پارامترهای مهم در انتخاب بسته بندی مهم است.

ارسال رایگان در تهران

لازم به ذکر است تمام هزینه های ارسال در شهر تهران مناطق ۲۲گانه کاملا رایگان بوده و به عهده شرکت می‌باشد.

 نحوه خرید خاویار برای مشتریان شهرستان

  این عزیزان هم‌چون خریداران شهر تهران، می‌توانند بعد از گرفتن مشاوره یا ثبت خرید خود به صورت اینترنتی یا تلفنی خاویار سفارش خود را تکمیل نمایند.

نکته متفاوت برای خریداران شهرستان آن است که سفارش آن‌ها تا پایان ساعت ۱۶ پذیرفته و در آن روز پردازش می‌شود و در همان روز به مبادی ارسالی جهت رسیدن به دست آن ها تحویل می‌شود. و در صورت ثبت سفارش پیش از ساعت ۱۶، در روز کاری بعد، مراحل پردازش و ارسال انجام خواهد شد.

در روزهای غیرکاری و تعطیل، عزیزان جهت ارسال کالای خود می‌توانند به صورت تلفنی، هماهنگی‌های لازم را انجام دهند تا در صورت وجود امکان برای ارسال و دریافت کالا اقدامات لازم صورت گیرد اما به صورت معمول تمام سفارشات در روز های غیر  تعطیل و کاری پردازش شده و در اسرع وقت به دوستان تقدیم می‌گردد.

نحوه ارسال خاویار به سراسر کشور

با توجه به حجم سفارش مشتری نوع فوم باکس مناسب برای حمل خاویار‌ها انتخاب می‌شود و به همراه یخ خشک فروان به مبادی مربوطه جهت تحویل به مقصد بسته بندی و ارسال می شود‌.

هزینه‌های ارسال از فرودگاه یا از پایانه های حمل بار تا مقصد مشتریان به عهده مشتریان گرامی می باشد.

علت این موضوع آن است که به علت هزینه های انبار داری که در شهرستان‌ها از مشتریان دریافت می‌شود، امکان محاسبه و پرداخت توسط ما امکان پذیر نخواهد بود.

در صورتی که در مورد مراحل ارسال کالا و زمان ارسال کالا سوالات بیشتری در ذهن دارید، همیشه ‌می‌توانید با کارشناسان ما در مجموعه خاویار کالچر تماس گرفته و نسبت به شرایط مطلع شوید.