تاریخچه و فرهنگ, خوراک و غذا, سرو و نگهداری

معرفی غذاهای لاکچری برای مهمانی های خاص

غذاهای لاکچری مهمانی

اکنون که این مقاله را می خوانید به احتمال زیاد یک مهمانی خاص پیش رو دارید و می خواهید با سرو غذاهای لاکچری مهمانی خود را خاص تر کنید اما نمی دانید به عنوان پیش غذا، غذای اصلی و دسر چه چیز هایی درنظر بگیرید تا منوی شما شگفت انگیز به نظر برسد. ما در این بخش به کمک شما خواهیم آمد و با ارائه پیشنهاد هایی به شما در انتخاب غذاهای لاکچری مهمانیتان شما را همراهی خواهیم کرد، بنابراین تا انتها همراه ما باشید. به طور معمول در غذاهای لاکچری مهمانی به طعم‌ها، مواد اولیه‌ها و فرآیند پخت دقت بیشتری نسبت به غذاهای روزمره می شود و اغلب از مواد اولیه باکیفیت و گران‌ تر در پخت آن ها استفاده می شود و با تزئین خاص خود، تجربه‌ ای منحصربه‌فرد از طعم و عطر غذا را برای مهمانان به ارمغان می‌آورد. در ادامه این پست دو منوی غذایی فوق العاده آورده شده است، پس بیایید با هم نگاهی به این منو بیاندازیم.

منوی پیشنهادی و غذاهای لاکچری مهمانی

در ادامه این مقاله دو منوی پیشنهادی شامل پیش غذا، سوپ، سالاد، غذای اصلی و دسر آورده شده است اما شما می توانید هر بخش از منو که مورد علاقه شما و مهمانانتان نبود را با دیگر غذای های لوکس جایگزین کنید.

منو اول

منو اول غذاهای لاکچری مهمانی
توضیحات منو
پیش غذامیگوی گریل شده با سس تایلندیدر این پیش غذا میگوها به آرامی در سس تایلندی و با زعفران سرخ می‌شوند و با تره بارانی تزئین می‌شوند. همچنین می توانید این میگو را با با سیس سیر و اسفناج نیز سرو کنید.
سوپبیسترو زنجبیل و کرفسدر این ترکیب زنجبیل تازه و کرفس استفاده می شودکه طعمی ملایم و معطر دارد و برای لاکچری تر شدن می توانید آن را با تکه‌های مرغ یا گوشت تازه تزئین کنید.
سالادسالاد ژاپنی ساشیمیاین سالاد یک سالاد محبوب ژاپنی است که از نوری و تونا تهیه می‌شود و طعمی ترش و شور دارد.
غذای اصلیسالمون گریل شده دودیاین غذا با مخلفات تازه و سبزیجات خوراکی و همچنین خاویار تزئین می‌شود.
دسرکرم کارامل فرانسویاین دسر کلاسیک فرانسوی با شیر، تخم مرغ و کارامل تهیه می‌شود و طعمی شیرین و خامه‌ای دارد که می تواند حسن ختام خوبی برای منوی شما باشد.

منو دوم

منو دوم غذاهای لاکچری مهمانی
توضیحات منو
پیش غذامافین اسپاگتیمافین اسپاگتی از ماکارونی و گوشت چرخ کرده تهیه می شود و می توان آن را با پنیر موزارلا و چند برگ جعفری تزئین کرد.
سوپسوپ شیر و جو پوست کندهسوپ جو را با شیر و خامه، جو پوست کنده، تکه‌های فیله مرغ و قارچ بلانچ شده تهیه می شود که طعم فوق العاده ای دارد.
سالادسالاد کابسالاد کاب یکی از سالادهای ایالات متحده است که در آن از آووکادو، گوجه، تخم‌ مرغ آبپز، مرغ خرد شده و پنیر استفاده می شود و آن را با خاویار تزئین می کنند.
غذای اصلیاستیک خرگوش با سس شیرین تریاکیاین استیک با گوشت تازه خرگوش تهیه می شود و در کنار سس شیرین تریاک و برنج ژاپنی سرو می شود.
دسرتیرامیسویرامیسو یک دسر ایتالیایی است و با قهوه و پنیر ماسکارپونه و نوتلا تهیه می شود و می توانید آن را با شکلات یا پودر کاکائو تزئیین کنید.

نکات مهم در تهیه غذاهای لاکچری برای مهمانی

تهیه غذا برای مهمانی های خاص برای این که میزی لوکس و شاهانه را به نمایش بگذارد نیاز به دقت و توجه زیادی دارد و باید برای آن نکات و تکنیک‌های مهمی رعایت شود که در ادامه برخی از این نکات اشاره خواهیم کرد.

  1. انتخاب مواد اولیه با کیفیت: یک غذا برای این که لوکس و لاکچری به نظر برسد باید با مواد اولیه با کیفیت بالا تهیه شود این موضوع یککی از اصلی ترین نکات است. بنابراین هنگام تهیه مواد اولی مطمئن شوید که از گوشت و سبزیجات و مواد غذایی تازه و با کیفیت بالا استفاده کنید.
  2. تکنیک‌های پخت: مهارت داشتن سر آشپز در تکنیک‌های پخت نقش مهمی در طعم و ظاهر غذا دارد. از گریل کردن گوشت تا تهیه سس‌های خاص، باید به دقت و با تکنیک‌ انجام شود.
  3. تزئین و ظاهر غذا: از مهم ترین نکاتی که برای تهیه غذا های لاکچری برای مهمانی های لوکس باید به آن توجه کرد ظاهر غذا است که باید علاوه بر طعم فوق العاده دیزاینی هوس برانگیز و خیره کننده داشته باشد.
  4. رعایت بهداشت: رعایت بهداشت هنگام پخت غذا اهمیت ویژه ای دارد چرا که فرض کنید همه چیز همانطور که می خواهید شده باشد، یعنی غذایی با دیزایتن خیره کننده و طعمی بی نظیر تهیه کرده اید اما پیدا کردن یک تار مو در غذا همه چیز را خراب خواهد کرد، پس به دقت به این موضوع توجه داشته باشید.

در این مقاله دو منوی خاص از غذاهای لاکچری برای مهمانی شام یا نهار را معرفی کردیم. بنابراین زمانی که می‌خواهید جشنی خاص را برگزار کنید یا می‌خواهید خود و مهمانانتان را با غذاهای لذیذ و لاکچری شگفت‌زده کنید، منو های معرفی شده می‌تواند انتخابی عالی باشد. این منو شامل ترکیبی از غذاها و خوراکی‌های متنوع از سراسر جهان است که تجربه غذایی منحصربه‌فردی را برای شما و مهمانانتان به ارمغان می‌آورد.همچنین اگر شما و مهمانانتان به غذا های دریایی علاقه دارید و می خواهید در این منو به جای پیش غذا یا حتی غذای اصلی یک غذای دریایی سرو کنید آشنایی با گرانترین غذاهای دریایی می تواند ایده خوبی باشد.

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *