خوراک و غذا, سرو و نگهداری

خرید خاویار برای رستوران‌ها

Caviar on spoons

 

 

عرضه خاویار برای رستوران و هتل

رستوران و هتل ها معتبرى در جهان  خاويار سرو می كنند. رستوران و بار سنت پترزبورگ روسيه يكى از رستوران های معروف سرو خاویار است که  منوی آن با  ۱۵ نوع خاویار متفاوت و انواع نوشیدنی های مختلف از اقصى نقاط جهان توريست جذب مى‌كند. رستوران‌هايى كه غذاهاى دريايى سرو مى كنند از سری بعدی رستوران‌هایی هستند که مى‌توانند خاويار را در منو خود قرار دهند. و نهایتا گراند هتل‌ها، هتل‌های کانتیننتال و با ستاره‌های بالا قطعا در منو غذایی خود خاویار را می گنجانند.

از دیگر هتل ها می توان به هتل اسپیناس پالاس اشاره کرد.

صنعت گردشگری در ایران از ظرفیت‌های بسیار بالایی برای رشد و گسترش برخوردار است و به عنوان یکی از پایه های اساسی اقتصاد در تمام کشورهای جهان و از جمله ایران شناخته شده است

‎توریست ها علاوه بر گردش و گشت و گذار در فضاهای تاریخی و باستانی دنبال غذاهای خاص آن کشور نیز هستند. رستوران ها و هتل ها مى توانند از نام خاويار ايران و ارائه آن به بهترين شكل به جذب توريست و معرفى خاويار به عنوان محصولى ايرانى در كنار ساير نماد هاى ايران اقدام كنند.

 

تامین خاویار رستوران و هتل

تامين خاويار هتل ها و رستوران ها در سراسر ايران از اهداف سايت كالچر می باشد. سايت كالچر خاویار را از مزرعه به طور مستقيم به هتل و رستوران عرضه مى نمايد.مزرعه ابزى گستران ساعى با تکیه بر دهه ها تلاش ، بهره ‏‌گیری از دانش روز دنیا و نیروی انسانی متخصص، و با در نظر گرفتن اصول و قوانین استاندارد آبزى پرورى در صنعت شيلات و پرورش ماهى خاويارى در  زمینه‌ی  استحصال خاويار در حال فعالیت است.

‎مجموعه‌ی آبزى گستران ساعى (کالچر) خاویار سالم و طبیعی خود را با هدف صادرات خاویار تأمین خاویار رستوران ها و هتل ها  و در جهت افزایش رضایت مصرف‌کننده و توسعه‌ی صنعت فرآوری خاویار و پرورش ماهی خاویاری به بازار عرضه می‌کند.

 

فروش عمده خاویار برای رستوران‌ها

رستوران های بزرگ و صاحب سبک، همواره در جستجوی حفظ کیفیت عالی و نیز غذاهایی با مزه خاص می باشند.  ، قطعا در صورت سرو خاویار برای تامین خاویار خود حساسیت بسیار بالایی دارند. این حساسیت باعث میشود که خاويار را از هر منبع و مزرعه اى تامین نکنند.

همچنین رستوران ها نیاز دارند خاويار مورد نیاز آنها به صورت مستمر و منظم از طریق منابع رسمی و مورد اعتماد تامین شود. یکی از روش های مناسب خرید خاويار برای رستوران های بزرگ، تامین نیاز خاويار این گونه رستوران ها مستقیما از مزرعه پرورش ماهى خاويارى و كارگاه استحصال خاويار دارای مجوز رسمی است تامين خاويار براى رستوران ها از طريق سايت كالچر كه نماينده رسمى مزرعه آبزى گستران ساعى مى باشد امكان پذير مى باشد.

بهترین خاویار برای سرو در رستوران‌ها

جهت انتخاب و استفاده خاویار، باید انواع خاویار را بشناسید. بهترین نوع خاویاربر اساس طعم  سایزدان  و کیفیت پوسته  قوام دان وشرایط پرورش ماهی انتخاب می شود.رده بندی ماهیان خاویاری بر اساس نوع ماهی نیز انجام می شود.

مجموعه کالچر همواره خود را موظف می دارد تا محصولات خود را در بالاترین سطح از کیفیت به دست مشتریان برساند. کیفیت مناسب خاويار اين مزرعه در کنار سلامت تضمین شده كه حاصل سال ها پرورش ماهى خاوياری و تجربه استحصال خاویار در شرايط محيطى مناسب مى باشد تنها بخشی از مسئولیت­ پذیری اين مزرعه در برابر مشتریان و مصرف­ کنندگان خاويار ايرانى می ­باشد. با انتخاب خاويار اين مزرعه لذت خوردن خاويار با بهترين كيفيت را در رستوران خود به مشتريان خود عرضه نماييد تا بتوانند تجربه اى متفاوت از طعم واقعى خاويار را احساس كنند.

 

قیمت همکار برای خرید خاویار

با توجه به اینکه خریداری خاويار از مزرعه پرورش ماهى خاويارى  در واقع به نوعی حذف واسطه به حساب می آید، خريد خاويار با قیمت به صرفه تری نسبت به خرید از فروشگاه مى باشدبا این روش شما مستقیما از تولید کننده اصلی خاويار را تهیه میکنید.

از جمله مجوعه های همکار می توان به سایت دی جی کالا اشاره کرد که از مجموعه ما خاویار خریداری می کند.

لازم به ذکر است که فروشگاه تخصصی کالچر موارد بیشتر با تنوع وزنی بیشتری را دارا می باشد .

 

کدام رستوران‌های ایران خاویار سرو می کنند؟

خاویار ایرانی از دیرباز در همه دنیا برند مرغوبی محسوب شده و بسیاری از رستوران‌ها و هتل‌های مهم دنیا در هنگام سرو غذا از خاویار ایرانی به عنوان بخش ویژه منوی خود یاد می‌کنند. خاویار تولید کشور به دلیل دارا بودن کیفیت ویژه جزو بهترین‌ها در دنیا نام‌برده می‌شود و با توجه به حضور رقبایی مانند چین و روسیه، هنوز جایگاه ویژه خود را حفظ کرده است. هتل ها و رستوران های بین المللی در منوی خود خاویار را سرو می کنند.

رستوران هایی چون رستوران لئون الهیه ،رستوران امپایر زعفرانیه می توان اشاره کرد که در منوی خود خاویار را سرو می کنند.

 

سرو خاویار در رستوران‌های تهران

غذاهای دریایی کمی از سفره ایرانی‌ها به دور هستند، و رستوران های دریایی تهران در وهله اول  ممکن است فقط به سرو چند گونه ماهی و میگو اکتفا نمایند.

در هر صورت غذاهای دریایی جز سالم‌ترین انواع غذاها هستند، حالا اگر سرآشپز در پخت آن‌ها مهارت بالایی هم داشته باشد لذت طعم خوشایند آنها چند برابر می شود. چند سالی است که تعداد رستوران های دریایی تهران بیشتر شده است و رستوران های زیادی هم یک بخش ویژه برای ارائه انواع غذاهای دریایی به منو خود اضافه کرده‌اند. تا چند سال پیش پیدا کردن یک رستوران خوب برای سفارش غذاهای دریایی کار ساده‌ای بود اما حالا که هرروز بر تعداد رستوران‌ها با منو غذای دریایی افزوده می‌شود انتخاب یک رستوران حرفه‌ای و کار درست در میان گزینه‌های متعدد کمی سخت شده است

از همین جا از کلیه رستوران‌ها و هتل‌هایی که در تهران غذاهای دریایی سرو می کنند دعوت می شود برای قرار دادن خاویار در منوی خود از محصولات سایت کالچر کار خود را آغاز کنند تا طعم واقعی خاویار مشتری های همیشگی برایشان به همراه داشته باشد.

 

منوی خاویار برای رستوران‌ها و هتل‌ها

 

  • خاویار بلوگا از ماهی خاویاری بلوگا استحصال شده که از ماهیان درشت جثه دریای خزر می باشد. سایز دان این خاویار در مقایسه با انواع دیگر درشت تر بوده و در طیف های رنگی متنوع در منو رستوران ها می تواند وجود داشته باشد. در رده بندی این خاویار نام های تجاری الماس امپریال سلکشن امپریال و معمولی شناخته شده می باشند.

 

  • خاویار آسترا نام تجاری خاویار استحصال شده از ماهی قره برون و قالباش است. از خاویار های کلاسیک با سایز درشت تا متوسط و با رده بندی تجاری امپریال سلکشن امپریال و معمولی می تواند در منو رستوران درج گردد.

 

 

  • خاویار سوروگا: از ماهی ازون برون استحصال شده و به دنبال بلوگا و آسترا جایگاه معتبری در میان انواع خاویار دارد.

 

  • خاویار بری این خاویار از ماهی خاویاری سیبری استحصال می شود سایز دان متوسط تا ریز بوده و از محبوبیتی جهانی برخوردار است.

 

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *