ماهیان خاویاری

خاویار اوپال چیست؟

یکی از جدید ترین و منحصر به فردترین کریستال‌های خاویار می‌باشد. این خاویار که توسط متخصصین خبره و حاذق ما در این دسته بندی قرار گرفته با توجه به شکل ظاهری آن از دیگر انواع خاویار تفکیک می گردد. و این خاصیت چیزی نیست جزءرنگ دوگانه یا چندگانه خاویارها در یک مدل ماهی خاویاری، معمول این نوع خاویار متشکل از زوج طیف رنگی های اوپال ملکه (قهوه ای-شیری) یا انیکس (مشکی-شیری) می‌باشد .

دو نوع بالا از انواع خاص خاویار اوپال می باشند .

خاویار اوپال  با توجه به نزدیکی و قرابت و شباهت زیاد به چشم های گربه، خاویار چشم گربه‌ای نیز معروف است.

این خاویار یکی از انواع محبوب سر آشپز‌های دارای ستاره میشلن و بین‌المللی است و علت آن خلق ظرف خوشمزه و دل‌فریب از غذا به کمک این کریستال‌های جادویی خاویار می‌باشد.

در این دسته همچون خاویارهای دیگر امکان وجود چشم ظاهر شده در آن زیبای مضاف به خاویار می‌بخشد.

خاویار اوپال با توجه به رنگ و شکل منحصر به فرد یکی از انواع نادر و کمیاب خاویار می‌باشد به طوری که درصد فراوانی آن دریک گله ماهی یک به هزار تخمین زده می‌شود.

این درصد پایین فراوانی و کمیاب بودن یکی از چالش های است که دسترسی و امکان بهره مندی از این گونه خاویار را برای علاقه مندان به این محصول ناب را رقم زده و امکان بهره مندی از این گوهر های ناب زیبا و خوشمزه را با چالش هایی روبرو ساخته است.

اما جای بسی خرسندی است که مجموعه کالچر با بررسی و بهره مندی از تکنیک های خاص توانسته است این محصول ویژه را در سبد خود قرار دهد تا علاقه مند به خاویار اوپال و محصولات منحصر به فرد چون این دسته خاویار بی بهره نمانند.

خواص اوپال

این خاویار از نظر بافت و پوسته بسیار مستحکم بوده و از نظر شکنندگی پوسته مقاوتی بالا را دارا می باشد. به طوری که زمانی آن را بر روی زبان قرار می دهید باید کریستال های اوپال را با نوعی چرخش در زیر زبان خود برترکانید تا شیره این کریستال های بی نظیر از آن خارج گردد.

از نظر طعم، طعم بسیار شاخص و قوی دارد و طعم گردویی در آن بسیار مشخص و بارز است.

این خاویار سرشار از ویتامین های B12 , B6 , B2 , C , E , A ,D و همچنین اسید فولیک، پانتوتنیک و مواد معدنی نظیر ید و فسفر همچنین دارای درصد بالایی از پروتئین نیز می‌باشد.

هر ۱۰۰ گرم  ۳۱۶ کیلو کالری ۲۸.۴ گرم پروتئین و ۲۰.۸ گرم چربی دارد. خاویار اوپال منبع غنی ویتامین ب ۱۲ و اسید های چرب DHA و EPA می‌باشد. خاویار همچنین املاح و ویتامین های دیگری مانند سدیم، آهن و سلنیوم را نیز فراهم می‌کند.

این جواهر بی نظیر دنیای آبزیان در جهت بهبود بسیاری از بیماری ها چون سرطان، پیشگیری از آلزایمر، پارکینسون و در درمان مشکلات جنسی بسیار موثر بوده و همان‌گونه که گفته شد ملکه خاویارها چه از نظر زیبایی و چه از نظر خواص درمانی می باشد.

این خاویار به دلیل بسیار نادر بودن آن ممکن است در بازه‌هایی از زمان در انبار فروشگاه موجود نباشد.

اما علاقه مندان به این دسته از خاویار می توانند با مراجعه به فروشگاه اینترنتی ما به آدرس www.caviarcultureco.com    یا  تماس تلفنی با مجموعه از امکان بهره مندی از این خاویار مطلع شوند. و درصورت موجود بودن به یکی از سه روش خرید اینترنتی خاویار، تلفنی یا حضوری (عزیزان ساکن در تهران) در شوروم ما اقدام به تهیه این محصول کم نظیر بکنند.

برای خریداران محترمی ساکن تهران که به روش اینترنتی یا تلفنی ثبت سفارش می کنند، هزینه ارسال در مناطق ۲۲گانه شهر تهران به صورت رایگان می باشد.

نحوه ارسال برای عزیزان در شهر تهران و دیگر شهرستان‌ها همراه بسته بندی‌های عایق دمایی به همراه یخ خشک می باشد تا در طول مسیر حرکت محصول تا رسیدن به خریداران زنجیره سرد کاملا رعایت شود.

نکته لازم به ذکر آن است که مشتریان عزیز پس از دریافت بسته بهتر است فورا خاویار را از بسته بندی خارج و آن را در درون یخچال منزل در دمایی بین صفر درجه تا ۵ درجه بالای صفر قرار دهند و از قرار دادن خاویار درون فریزر جدا و حتما خوداری نمایند.

قرار دادن خاویار درون فریزر که گاها توسط عزیزان به منظور نگهداری در دمای خنک تر باعث می‌شود که کیفیت و طعم خاویار دگرگون شود.

همان‌گونه که سرد بودن و خنک بودن مکان خاویار بسیار ضروری است اما شک دمایی بیشتر (منظور دماهای ۱۸-) درون فریز برای کیفیت خاویار مضر می باشد.

به منظور خرید خاویار اوپال به صورت اینترنتی همراهان عزیز می توانند با حضور در تارنمای شرکت و انتخاب گزینه خاویار اوپال و ثبت درخواست خود، حداکثر تا یک روز کاری محصول خاویار اوپال را درب منزل خود دریافت نمایند.

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *