ماهیان خاویاری, مقالات علمی

استانداردها و مدارک اخذ شده ملی و بین المللی در عمل آوری خاویار

استاندارد ها و مدارک

استانداردهایEC code و FDA  

استانداردها یکی از مهترین و اساسی ترین بخش های یک سازمان می باشد.

تا به کمک این استانداردها حضور موثر تری در بازارهای ملی و بین المللی ایفا کند.

شرکت آبزی گستران (برند کالچر)در راستای چشم انداز دریافت استانداردها به منظور دست یافتن به بازارهای جهانی و بین المللی خاویار و عمل آوری خاویار در سطح استانداردهای آمریکایی و اروپایی قدم نهاد است .

و اولین  مجموعه خصوصی ،پرورشی و عمل آوری خاویار در کشور عزیزمان ایران است. که نائل به دریافت کدهای اتحادیه اروپا (EC code) و کد غذا و داروی آمریکا (FDA) شده است .

استانداردهای TÜV ، HACCP ، BQC

مجموعه عمل آوری آبزی گستران ( کالچر)به بروزترین و دقیق ترین ابزار مجهز و با بهترین استانداردها ی فرآوری و عمل آوری چون BQC ،HACCP  ،TÜV  نائل است.

مجموعه خاویاری کالچر پس از طی مراحل استاندارد سازی و استاندارد گیری توانست اولین مجموعه ایران در بخش عمل آوری خاویار و گوشت ماهیان خاویاری باشد که کدهای استاندارد صادرات اروپایی EC  و کد صادراتی غذا و دارو امریکا FDA را دریافت نمایید.

CITES

سایتس یکی از مهمترین مدارک لازم جهت صادرات خاویار می باشد . این مدرک این اجازه را به فروشندگان می دهد که گونه های گیاهی و جانوری که در حال انقراض هستند را تجارت بکنند .

و مجموعه کالچر یکی از اعضاء فعال این کنوانسیون که مستقر در ژنو سویس می باشد .

کد حلال

لازم به ذکر است این مجموعه کالچر در جهت افزایش و انبساط بازارهای خود در کشورهای اسلامی با دریافت کد حلال ،فرآیند فروش خود را در کشورهای اسلامی تکمیل نمود .

غذا و دارو ، دامپزشکی و استاندارد ایران

از دیگر استاندارد ها و مدارک که صحت و سلامت فرآوری و عمل آوری را تصدیق می کندبه غذاودارو ایران و دامپزشکی می توان اشاره کرد.

که جزء اولین و پایه ای ترین استانداردها و مدارک جهت تامین و ساخت مجموعه های پرورشی و عمل آوری به حساب می آید.به لطف ایزد منان و تلاش همکاران مدارک در ابتدا از سازمان های مربوطه کشوری دریافت گردیده است .

تمام این مدارک و استانداردها گواه و شاهدی است که محصولات ما زیر نظر دقیق ترین استانداردهای ملی و بین المللی تولید ،توزیع و عرضه می گردد. تا خریداران با خیال راحت محصولات ما را مصرف نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *