آمار و اخبار, خوراک و غذا

از کجا خاویار بخریم؟

caviar

رسالت ما ایجاد تجربه خریدی متمایز برای مشتریان از طریق روش‌های نوین فروش خرده‌ و عمده  و فراهم کردن خاويار با مناسب‌ترین قیمت، به همراه بالاترین درجه کیفیت و تنوع خاويار است. مراکز زیادی برای عرضه خاویار وجود دارد از جمله مراکز دیجیتالی می توان به سایت دیجی کالا اشاره کرد.

یکی دیگر از مراکز خرید خاویار Free shop یا فروشگاه فرودگاه امام می باشد که در آن به صورت حضوری اقدام به فروش مستقیم خاویار می‌کند. برخی از فروشگاه‌های تراز اول تهران چون سوپر گلستان در خیابان امیرابراهیمی در محله پاسداران تهران از دیگر مراکز فروش حضوری در تهران می‌باشد.

فروشگاه‌های چون ژیوار، هایپر استار، سوپر ساسان ولنجک از مراکز عرضه مسقیم خاویار می‌باشد.

 

 

مراکز فروش خاویار اصل

در این مراکز فروش خاويار اصل به صورت مستقیم و انحصاری از جانب نمايندگان فروش دردسترس مصرف كنندگان و مشتریان قرار می‌گیرد. ارائه مستقیم و بی‌واسطه خاويار از  مراكز معتبر و تهيه خاويار سالم وتازه از ویژگی‌های این مراکز است. سايت كالچر نماينده مزرعه پرورش و فرآورى ماهى خاويارى يكى مراكز معتبر جهت فروش  انواع خاويار بلوگا، آسترا، سوروگا و برى مى‌باشد.

یکی از پارامترهای مهم در جهت تعیین مراکزاصالت خاویار اصل می‌توان به مدارک دریافت شده آن مجموعه از مراکزی چون شیلات، دامپزشکی اشاره کرد.

اصالت این مراکز را می توان از کدهای بهداشتی دریافت شده این مجموعه‌ها از دامپزشکی کشور جویا شد.

اصالت مراکز خرید اینترنتی علاوه بر داشتن مدارج لازم اداره شیلات و دامپزشکی می توان به دریافت نماد تجارت الکترونیک اشاره کرد که صحت کسب و کاراینترنتی را گواهی می‌کنند.

 

 

خرید اینترنتی خاویار ایرانی

امروزه دسترسی به اینترنت و فضای مجازی یکی از فضاهای مهم برای خرید مبدل شده است. فروشگاه‌های چون دیجی کالاوآی بیار از جمله فروشگاه های عرضه محصولات دریایی و به ویژه خاویار می‌باشند.

در این میان فروشگاه های همکار چون باهو خاویار، میراث خاویار از جمله فروشگاه های عرضه خاویار می‌باشند.

در این میان مجموعه كالچر به عنوان یکی از قدیمی‌ترین تولید کننده خاویار در ایران با پایبندی به  اصول صحت و سلامت خاويار و تضمین اصل‌بودن آن موفق شده تا همگام با توسعه خريد فروشگاه‌های آن لاين، به  یکی از فروشگاه های تخصصی  فروش خاويارتبدیل شود. به محض ورود به سایت كالچر با انواع متفاوت خاويار و اوزان مختلف رو به رو می‌شوید! در هر كجاى ايران كه زندگى مى‌كنيد مى توانيد لذت چشيدن خاويار ايرانى را از طريق سايت كالچر تجربه كنيد.  براى انتخاب بهترين خاويار به سايت كالچر اعتماد كنيد.

 

سایت‌های فروش خاویار اصل

سایت‌های فروش خاویاری زیادی وجود دارد مواردی چون داشتن استانداردهای دامپزشکی، شیلات و غذا و دارو و هچنین داستن نماد اعتماد الکترونیک از جمله مهمترین نکاتی است که خریداران خاویار باید به آن توجه کنند.

در این میان می‌توان به سایت دیجی کالا که یکی از مراکز عرضه خاویار می‌باشد اشاره کرد که بزرگ‌ترین سایت فروش ایران دیجی کالا است که  اولین بار با عرضه خاویار مجموعه کالچر در جهت ارائه این محصول به خریداران خاویار، خریداران را در جهت دستیابی به این محصول یاری رساند.

خرید اینترنتی از سايت‌هاى فروش خاويار مطمئن در حال حاضر یکی از دغدغه‌های کسانی است که به خرید اینترنتی علاقه دارند و به خصوص در شرايط حاضر كه اغلب ترجیح می‌دهند برای خرید، از سايت هاى  اینترنتی استفاده کنند. تجربه كاربرى، مراحل خريد جستجوى سريع دسته بندى محصولات كيفيت خوب و مناسب محصول ارائه فرصت هاى ويژه و ارسال استاندارد و سريع خاويار از ويژگى‌هاى سايت كالچر مى‌باشد كه آن را به يكى از سايت‌هاى قابل اعتماد براى خريداران  اين محصول باارزش تبديل كرده است.

 

 

خرید تلفنی خاویار

یکی ديگر از روش هاى خريد خاويار، خرید تلفنی می‌باشد به این معنی که افراد با یک تماس ساده به مراکز فروش خاويار، خاويارمورد نظر خود را به مشاوران فروش معرفی می‌کنند.

مشاوران فروش خاويار با دادن اطلاعات کافی درمورد انواع خاويار و معرفی نام هاى تجارى و رده بندى آنها به مشتريان کمک می کند و در صورت پذیرش مشتری و سفارش دادن خاويار، به آدرس مشتری تحت شرايط خاص نگهدارى آن ارسال می‌شوند.

یکی دیگر از مزیت های خرید تلفنی خاويار این است که، خاويار خریداری شده با سرعت بیشتری برای آن‌ها ارسال می‌شود و خیلی سریع می‌توانند خاويار را تحویل بگیرند.

 

خرید حضوری بهترین خاویار

مجموعه شوم روم و دفتر فروش خاویار کالچر در شهر تهران، میدان آرژانتین همه روزه جزء روزهای تعطیل در خدمت مشتریان گرامی می‌باشد.

مجموعه پرورشی کالچر با نام آبزى گستران ساعی واقع در شهر ساری كه شامل مجموعه چندين سوله پرورش ماهى خاويار و كارگاه استحصال و فرآورى خاويار مى‌باشد خاويار  مورد نیاز مشتریان ارائه می‌شود تا تجربه خوشایندی از خرید خاويار برای مشتری بسازد.

مهم‌ترین هدف از فروش حضورى پذیرش مشتریانی است که به دلایل مختلف تمایل به حضور برای تحویل گرفتن خاويار از مزرعه دارند. اميد است در آینده در این مرکز فضایی ایجاد می‌شود تا افراد امکان ارائه بازيد از مراحل پرورش و فراورى خاويار خود را داشته باشند. مشتریان می‌توانند در استان مازندران، شهر ساری به صورت حضوری از خود مزرعه نسبت به خرید خاویار با کیفیت اقدام نمایند.

 

مراکز فروش خاویار در ایران

مراکز فروش معتبری زیادی در شهر تهران برای ارئه خاویار وجود دارد.

از جمله آنان می‌توان به فروشگاه شهروند میدان آرژانتین ،سوپر مارکت ژیوار ،سوپر مارکت ساسان ولنجک ،فری شاپ فرودگاه امام ،هاپر استار سوپر پروتئین ظفر به صورت خرید حضوری اشاره نمود.

فروشگاه های اینترنتی چون دیجی کالا، آی بیار، باهو خاویار و میراث خاویار از جمله مراکز خرید خاویار به صورت آنلاین می‌باشند.

مجموعه فروشگاه کالچر نیز یکی از متولیان عرضه خاویار به صورت حضوری، تلفنی و خرید اینترنتی است. برند كالچر ارائه دهنده خاويار از مزرعه آبزى گستران ساعى  باهدف بهبود و ارتقای  جايگاه خاويار ایرانى در سال ١٣٨٣تأسیس گرديد. نتیجه فعالیت‌های انجام ‌شده در این مجموعه طی سال‌های گذشته که همگی درراستای بهبود كيفيت خاويار ايران و معرفى ان در سطح جهانى بوده است، این برند را در جایگاه نخستين مراكز فراورى و بسته بندى خاويار در ایران  و صادرات ان به اقصی نقاط جهان قرار داده است.

 

مرکز فروش خاویار در تهران

جهت اطلاع از نحوه خرید خاويار در تهران با مسئول فروش سایت كالچر نماينده مزرعه پرورش ماهى خاويارى آبزى گستران ساعى در تماس باشید. سفارش خاوياراز سرتاسر تهران  پذیرفته می‌شود.

مرکز فروش خاویار در شهر تهران میدان آرژانتین خیابان وزراء کوچه بیست و نهم پلاک 19 می باشد.

 

مرکز فروش خاویار در مشهد

سايت كالچر آماده ارسال و فروش انواع خاویار در شهر مشهد مى‌باشد. مشتريان محترم مشهد مى‌توانند اطلاعات در مورد خاويار مورد نظر را از مسئول فروش سايت كالچر دریافت نمایند. انواع مختلف خاویار ایرانی با مجوز معتبر و فرآورى شده در شرايط كاملن بهداشتی و بسته بندی استاندار به اقصی نقاط ايران ارسال می‌شوند.

 

خرید خاویار در کرج

فروشگاه اینترنتی خاویار کالچر یکی از قدیمی‌ترین و معتبرترين سايت هاى فروش خاويار و نماينده يكى از بزرگترين مزارع  پرورش و فرآورى خاويار در شمال ايران مى باشد. مشتریان گرامی ‌می‌توانید از محصولات وبسایت كالچر که شامل انواع خاویار بلوگا، آسترا ،سوروگا و بری می‌باشد بازدید کرده و اقدام به سفارش انواع خاویار کنند. اين مجموعه موظف است در در اسرع وقت و با بهترین کیفیت ممکن، محصول مورد نیاز شما را برایتان ارسال نمايد.

 

استعلام قیمت خاویار

استعلام قیمت بصورت آنلاین از طريق سايت كالچر یا تلفنی می باشد . پس از ثبت استعلام ازطریق پنل اختصاصی ، در کمترین زمان ممکن پیش فاکتور خاويار با  قیمت بازار صادر می‌گردد . نکته مهم اینکه کارشناسان فروش براساس پارامترهای درخواست استعلام اقدام به صدور پیش فاکتور می‌کنند.

 

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *